Volstrekt onafhankelijke verzekeringsadviseurs

 

 

 

 

 

 

Wij willen, lifetime, uw persoonlijke adviseur zijn voor integere, totale financiële dienstverlening.

Daarom streven wij doorlopend naar G.O.E.D!

En GOED! staat wat ons betreft voor onze volgende kernwaarden;
Gedreven, Onafhankelijk, Eerlijk en Deskundig.

 

 

Wij adviseren u, lifetime en liefst volledig, onafhankelijk op het gebied van verzekeringen, pensioen, hypotheek, sparen en beleggen vanuit onze vestigingen in Ouderkerk aan de Amstel en Beverwijk.

Geijsel Kroon werkt in de Randstad en verzekert het lokale MKB, installatiebedrijven, tandartsen en uiteraard particulieren. Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk. Juist daarom proberen wij doorlopend onze standaardprocedures zoveel mogelijk te automatiseren, zodat wij tijd voor u kunnen vrijmaken.

Ter ondersteuning van onze persoonlijke advisering maken wij gebruik van de volgende websites:

www.AOVergelijken.nl

www.ZorgverzekeringWijzer.nl

www.Otua.nl

www.TransitievergoedingTerug.nl

 

Onze één loket visie:

Het lifetime verlenen van een onafhankelijk advies, waarbij wij een duurzame relatie met u opbouwen. Deze relatie is gebaseerd op kennis, vertrouwen en wederzijds respect. Doorlopend trachten wij u met optimale automatisering en persoonlijk contact zo eerlijk en goed mogelijk van dienst te zijn. Wij willen niet even snel uw handtekening, maar zijn uit op een langdurige relatie met u.

Wij zijn aangesloten bij Adfiz, KIFID, Federatie Financieel Planners en als één van de weinige kantoren in Nederland Register Adviseur in Assurantiën.

 

Historie van Geijsel Kroon

Op 15 september 1970 begon Ben Geijsel, na een loondienstverband bij een verzekeringsmaatschappij, voor zichzelf. Hij kocht daartoe in Ouderkerk aan de Amstel een tweetal kleine assurantieportefeuilles en vestigde zich op een zolderkamer van een klein accountantskantoor.

 

 

Zijn ambitie was om met een enkele medewerker de verzekeringsbelangen van cliënten optimaal te behartigen. Een soort huisarts in verzekeringen. Na een jaar betrok hij een kleine winkelruimte aan de Kerkstraat in Ouderkerk aan de Amstel. De cliëntenkring breidde zich gestaag uit, waardoor wederom werd uitgezien naar een andere kantoorruimte. Het in Ouderkerk a/d Amstel bekende, naastgelegen statige pand met de kettingen, werd in 1982 in gebruik genomen. Daar is het kantoor bijna 20 jaar gevestigd geweest, grosso modo gedurende beide laatste decennia van de vorige eeuw.

 

 

De bedrijfsvoering werd steeds professioneler, waarbij de automatisering een belangrijke rol speelt. In de jaren negentig werd besloten om alle facetten van het intermediairbedrijf te optimaliseren. Omdat ons vak vooral uit persoonlijke contacten bestaat, werd en wordt er veel aandacht besteed aan human resource management. De juiste mensen op de juiste plaats, ondersteund door permanente educatie. De vroegere doelstelling om vooral klein te blijven werd losgelaten, waardoor het mogelijk werd het vak ook als een echt bedrijf te gaan uitoefenen. Zaken als public relations, marketing, automatisering, financiële informatie, schadeafhandeling en specialisatie van medewerkers werden professioneel ter hand genomen, waardoor het bedrijf een bestendige groei doormaakte. Daardoor werd het ook mogelijk om het midden- en kleinbedrijf adequaat te bedienen met een compleet pakket schade-, levens- en personeelsverzekeringen.

 

 

Mede daarom werd door Geijsel Adviesgroep in 2001 ruimere kantoorruimte in Ouderkerk aan de Amstel in gebruik genomen. Deze verhuizing viel vrijwel samen met het voornemen van de oprichter Ben Geijsel om het wat kalmer aan te doen. Daardoor werd aan Peter Haklander en Marc Roodenburg de kans geboden zich als mede-vennoten te binden aan het kantoor. Een soort management-buy-in, dus. Een jaar later werd ook Wilfred Mooij betrokken bij de bedrijfsvoering. We schrijven nu 2004, het jaar dat Ben Geijsel zich definitief terugtrok als mede-vennoot. Er ontstond toen een regionaal bekend assurantiekantoor voor particulieren, als ook voor het midden- en kleinbedrijf.

 

Gelet op de toenemende regeldruk werd automatisering gaandeweg steeds belangrijker. Maar dit is een kostbare zaak. Om het bedrijf toch gezond te houden werd besloten middels een aantal overnames het volume te vergroten zodat de kosten procentueel beperkt konden blijven. Door deze combinatie ontstond inkoopkracht, ruimte voor specialisten en verdere investeringen.

Op 1 januari 2010 is onze naam gewijzigd in Geijsel Kroon en hebben wij het gouden kroontje uit het logo van Kroon Assurantiën in ons logo opgenomen, maar wel in de groene Geijsel Kleur.

 

Op 15 september 2020 bestaan wij officieel 50 jaar. Iets waar wij enorm trots op zijn. Dat willen wij graag met onze relaties vieren. Liever besteden wij ons budget aan het waarderen van bestaande relaties dan aan het ‘kopen’ van nieuwe relaties. De mond op mond reclame is onze grootste ambassadeur en daar zijn wij erg zuinig op.

In februari 2020 hebben wij al onze relaties een aardigheidje aangeboden. In het voorjaar 2020 organiseren wij de Geijsel Kroon bowlingavond. En in het najaar geven wij een borrel om ons 50-jarige jubileum met u te vieren.

Houd onze nieuwsbrief in de gaten.

Marc Roodenburg & Wilfred Mooij

 

 

 

 

Inschrijvingen

Autoriteit Financiële Markten 12010650
Kamer van Koophandel 33201422